van Alice Springs naar Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Alice Springs naar Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Alice Springs naar Port Douglas

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

04 November 2015 | Australië, Port Douglas

woensdag 4 nov

Vanmorgen uit geslapen tot 8.00 u heerlijk daarna ontbijt op in het hotel en fietsen gehuurd.
water mee en gaan naar the Chan Train Rail museum en het Transport Museum.
Oude trein stellen en locomotief en wagons ook veel foto's grote road trucks en hele oude barrels haha.
Daar koffie gedronken met een ANZAC cookie (Australie Nieuw Zeeland Army Corps)
Buiten Alice Springs 10 km heen en tien km terug.
Terug in het hotel gezwommen en gedouched en thee gedronken nu gaan we zo uit checken 15.00 u en dan komt de taxi naar de lucht haven we vliegen om 17.25 u naar Cairns vlucht van twee uur met de auto is het 2419 km.
Op het vliegveld even rond gekeken en om 17.05 u gingen we boarden.
Deze keer met Qantas boeing 717-200 en we zaten voor de vleugel deze keer.
We kregen een stuk pie te eten en een stukje warme brouwnie dus John maar een stukje van mijn Pie en ik ....
twee brouwnies Mmmm met een bakkie koffie. Nu nog een uurtje vliegen.
En dan gaan we aan onze laatste week beginnen gaat eigenlijk best snel terwijl je zoveel dingen ziet en doet.
Zo landing etc. goed gegaan auto op gehaald en naar port douglas gereden daar spullen in apartement gedaan en wat gaan eten een pizza en een borrel voor het slapen gaan weltrusten.