duiken great barrier reef - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu duiken great barrier reef - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

duiken great barrier reef

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

06 November 2015 | Australië, Port Douglas

Vanmorgen om 7.15 uur opgestaan en gegeten nog even met de kinders gesproken en om 8 uur kwam de bus ons ophalen naar de Boot Silversonic van de organisatie quicksilver.
Van uit de bus aanmelden en aan boord het was een vrij grote boot met zo'n 80 pers.
Met jetstraal motoren ging aardig snel en na iedere duik gingen we naar een andere plaats.
Er waren een aantal groepen die allen gingen snorkelen.
Wij gingen met een groep van 9 duiken was ontzettend helder en er zaten heel veel vissen zeekomkomer, haaien koffervissen, papagaaien vissen clownsvis wij noemen hem nemo.
Te veel om op te noemen geweldig mooi we hebben drie keer 45 min gedoken twee voor de lunch en een na de lunch, we zijn niet dieper geweest dan 18 meter want dieper was het op die plaatsen niet.
Daarna kopje koffie aan boord met cake en koekjes daarna foto's bekeken en dvd gekocht met foto's en film.
Terug met de bus en thuis lekker gedouched en wat gedronken om half 7 gaan eten john spare-ribs en ik kip burgers smaakte allebij prima nog een wandeling gemaakt en thuis in het huisje bakkie koffie gedronken.
Potje kaarten en muziek geluisterd op tijd naar bed over een uurtje denk ik morgen gaan we een eindje rijden.
Waarheen dat horen jullie morgen weer.