Adelaide naar Sydney en van sydney naar Ayers rock - Reisverslag uit Yulara, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu Adelaide naar Sydney en van sydney naar Ayers rock - Reisverslag uit Yulara, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

Adelaide naar Sydney en van sydney naar Ayers rock

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

01 November 2015 | Australië, Yulara

zondag 1 nov
vanmorgen om 4.00 u op gestaan douchen en sappie gedronken daarna uitchecken en met taxi naar het vliegveld.
Daar koffie gedronken met een broodje en eerste vlucht Adelaide naar Sydney vertrok om 6.00 u.
Kwam om 8.25 u aan op Sydney.
Daarna op Sydney rondje gelopen want volgende vlucht vertrok om 9.55 u en lande op Ayers Rock om 12.00 u.
Op de koffers wachten en met de bus naar Outback Pioneer hotel, waren daar om 12.45 u.
Helaas waren de kamers nog niet klaar dus eerst koffers afgegeven en koffie gedronken met temp. van 36 gr en water natuurlijk.
Daarna met de shuttle bus die gratis rond rijd naar de supermarkt water, sap, bitter lemon, appeltje en chips en kaakjes en rijste wafels gekocht voor zout gehalte.
Om 14.35 u was onze kamer klaar eerst even een uurtje gerust, slapen lukte ons beide niet foto's over gezet en alles opgeladen.
Koppie thee gedronken met een kaakje en nu gaan we aankleden voor ons eerste avontuur een bbq met zonsondergang op Uluru.(ayers rock)
Bus stond om 18.40 voor het hotel waar we mee naar het heilige land van de Aboriginals foto's gemaakt van de zonsondergang bij the rock.
We kregen een champage en hapjes en maakten verschillende foto's ook waren er verschillende Aboriginals die
schilderijtjes te koop aan boden wij er eentje gekocht en mochten een foto maken.
Daarna met de bus naar een plaats waar de tafels gedekt stonden en we BBQ en salade kregen er was kangaroe vlees, biefstuk, kip, garnalen en een worstje van lamsvlees verder bier en wijn en fris in overvloed.
Nog een klein verhaaltje over de sterren en toen weer terug met de bus en nu snel slapen .......moe !!!!!