warrnambool naar Halls Gap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu warrnambool naar Halls Gap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

warrnambool naar Halls Gap

Blijf op de hoogte en volg linda

25 Oktober 2015 | Australië, Halls Gap

zondag 25 okt van Warrnambool naar Halls Gap.
Vanmorgenweer om 7.30 u opgestaan, onbijt op de kamer en om 8.30 u zaten we in de auto.
Koffie gedronken in Dunkeld bij the Old Bakery en brood gekocht voor tussen de middag met rozijnen
erin abrikozen en noten.
Daarna door gereden richting het Nationale Park Grampians eerste stop waren de Silverband Falls.
Hier naar toe gewandeld, maar kwam niet zoveel water naar beneden.
Daarna naar Brambuk een klein park waar je wat spullen kunt zien van Aboriginals, en daar nog een bakkie koffie gedronken met een macedamian cookie. Daarna naar onze cottage de sleutel gehaald en spullen afgegooid.
brood gegeten en toen we naar The Balconies wilde ging de deur niet op slot.
Dus kregen we een ander huisje nu met aparte slaapkamer dus spullen ff over gehuisd.
Toen naar The Balconies gereden een stenen formatie die er uit zien als platau's /balkon's, paar spetters regen gehad maar we 29 gr. dus broeierig benauwd.
Door gereden naar The MacKenzie Falls deze waren wel wat indrukwekkender een heel stuk naar beneden gelopen en op de terugweg begon het even flink te gieten het weerlichten ook en onweer gerommel in de lucht, even onder de rotsen schuilen voor de regen en daarna weer aan de klim terug begonnen en langs de gesleten waterval op de terug weg naar boven weer een buitje even onder een boom gestaan en daarna terug naar de auto.
Op de terug reis naar Halls Gap naar de Grand Canyon en The Pinnacle een klim van 2,1 km naar boven over rotsen, anderhalf uur naar boven, onderweg kwamen we nog een kangaroo tegen.
Was wel boven de 2000 meter was boven de bomen grens.
Het viel niet mee om boven te komen maar uiteindelijk gelukt en het uitzicht was adembenemend.
Daarna weer aan de terug reis begonnen ook dit was best heftig maar ging wel iets sneller 75 minuten ongeveer.
Toen had ik het wel gehad Pfftt. Op de weg verder naar Halls Gap nog een groep Kangaroo's gespot ook met kleintjes in de buidel heel leuk.
En daarna in Kookaburra Kangaroo Filet gegeten en een stuk chocolade taart en John Creme Brulee.
Moe maar voldaan weer naar ons huisje er stond veel wind en flink donker.
Nog een paar foto's naar Sanne, Jeroen, lianne en noud gestuurd en nu een slaapmutsje.
Morgen een rustdag dus lekker uitslapen toedeledokie.