van Appolo Bay naar Warrnambool - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Appolo Bay naar Warrnambool - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Appolo Bay naar Warrnambool

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

24 Oktober 2015 | Australië, Warrnambool

Vanmorgen om 7.30 u gedouched en daarna onbeten op onze kamer.
Via Marengo naar Cape Otway met een Telegrafische station uit 1859 en een vuurtoren uit 1848 voor de kust daar zijn zo'n 18 schepen vergaan ook was er een oorlogsbunker uit 1942 daarna door een klein parkje gelopen met hutjes uit de Aboriginal Culture. Op onze weg hier naar toe ook nog twee kangaroe's gezien op ons pad ze staken de weg over zoals reeen dat bij ons wel eens doen. Langs Glenaire naar Port Campbell het National park en Marine National Park waar we de eerst Apostelen van de 12 konden aanschouwen. Door naar Princetown en langs Loch Ard Gorge en Arch naar de London Bridge die in 1990 voor de helft is ingestort.
Via Peterborough naar Bay of Island en Allansford naar Warrnambool.
Deze laatste plaats is tevens de laatse plaats van The Great Ocean Road.
Hier gaan wij de nacht doorbrengen dus in het hotel onze spullen gedropt.
Daarna wat rond gekeken in Tower Hill een Natuurparkje waar we Emoe's hebben gespot.
In het hotel thee gedronken en later bij de chinees wezen eten.
Nu net een bakkie koffie gedaan en zometeen weer een slaapmutsje,
see you later alligator xxx