masai mara 1 - Reisverslag uit Masai Mara, Kenia van linda klomp - WaarBenJij.nu masai mara 1 - Reisverslag uit Masai Mara, Kenia van linda klomp - WaarBenJij.nu

masai mara 1

Blijf op de hoogte en volg linda

20 September 2019 | Kenia, Masai Mara

Vrijdag 20 sept.  We gaan vandaag tanzania verlaten en naar de grens van kenia van lake victoria naar de Isebania border daar mochten we na paspoort en bagage check verder reizen na afscheid genomen te hebben van onze gids Julius kregen we een andere auto en gids deze heten Ali. Na een stukje gereden te hebben wat keniaanse shilling gehaald te hebben bij de bank gingen we een eindje verder op een picknick kleed wat eten in de schaduw onder een boom. Al gauw stonden er kinderen te kijken naar ons die uit school kwamen lopen toen we opstonden en een foto van hem wilde maken vonden sommige dat een beetje eng maar toen john de foto liet zien waar ze zelf opstonden vonden ze het heel intressant er was er zelfs een die over john zijn arm aaid om te kijken hoe zo’n blanke huid nu aanvoelde.

We vervolgde onze weg naar masai mara national reserve hier slapen we in een tent onderweg al een stukje van de migratie gezien van de dieren die de rivier over steken mat gevaar voor hun leven de krokodillen liggen op de loer en menig kalfje van het wilde beest verdronk of werd door krokodil gepakt we hebben zeker 15 dode voorbij zien drijven.

Ook hebben we nog vier cheeta’s gezien erg mooie beesten, in mara leisure camp hebben we gegeten en nu gaan we ons bed opzoeken morgen hopelijk nog meer nieuwe dingen.