van Mount Gambier naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Mount Gambier naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Mount Gambier naar Adelaide

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

28 Oktober 2015 | Australië, Adelaide

vanmorgen vroeg wakker half zeven om 7 uur opgestaan gadouched gegeten en de auto weer gepakt via Tantanoola naar Millicent en Beachport daar nog een stukje toeristische route gereden maar toen kwamen we op een zandpad dat hebben we maar niet gedaan want ik had geen zin om verzakt te komen zittenlangs de meren Lake George en Lake St. Clair en Lake Eliza richting Robe naar Kingston S.E.daar een bakkie koffie gehaald die we niet opgedronken hebben omdat het zo'n vies slap bakkie was dat we ze hebben laten staan en weg gegaan benzine getankt en de ruit schoon gemaakt wat die had heel wat lijken verzameld.
Daarna een lange weg gereden door het Coorong National park, ook nog een paar kilometers stof gemaakt over een onverharde weg over de senic route.
Naar Salt Greek naar Meningie hier een bakkie gedaan deze was beter te pruimen haha.Toen via Tailem Bend naar Adelaide daar het mercure hotel op gezocht en brood gescoord en gegeten wat door de stad gelopen nieuwe schoenen voor John gekocht de oude waren kapot.
Nog een ritje met de tram gedaan en koffer voor morgen gepakt voor onze reis naar kangaroo island nu nog wat eten en dan slapen toedeloe vanmorgen stak er wel een Emoe de weg over en een vos gezien en een kangaroe ook nog langs de weg deze keer levend hihi