Canberra naar Tilba - Reisverslag uit Tilba Tilba, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu Canberra naar Tilba - Reisverslag uit Tilba Tilba, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

Canberra naar Tilba

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

20 Oktober 2015 | Australië, Tilba Tilba

Vanmorgen weer op tijd 7.30 u opgestaan bakkie thee gedaan en auto gepakt. Onder weg ontbijtje gescoord richting Batemans Bay waar de Clyde river bijna tot de zee loopt.De weg langs de kust gereden langs Malua Bay, Broulee naar Moruya over de moruya river naar Bodalla bij Dalmeny de tourist drive 5 genomen en gezwommen en fruit gegeten op het strand.
Nog een slang gezien zwart met groen, en nog een aantal dolfijnen in de zee.
Handdoek nog nat door een hoge golf hihi ja, die van mij Pfffttt.
Bij Narooma nog pelikanen gespot en een papagaaien soort vogel.
Daarna naar tilba een historische stadje stamt uit 1890 naar ons bed & breakfast The bryn in Tilba een prachtig afgelegen cottage in de middle of no where heel gemoedelijk en vriendelijk ontvangst.Kopje thee gedronken en naar Mystery Bay gereden prachtig uitkijkpunt en daarna nog even naar Bermagui gegeten in de plaatselijke Pub van Tilba en daarna genoten met een kopje koffie van ons uitzicht van de veranda nu nog een slaapmutje voor het slapen gaan xxx