victoria falls 2 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van linda klomp - WaarBenJij.nu victoria falls 2 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van linda klomp - WaarBenJij.nu

victoria falls 2

Blijf op de hoogte en volg linda

27 September 2019 | Zimbabwe, Victoria Falls

Vervolg 27 sept Victoria falls

Het was toch nog een mooi gezicht er kwam nog redelijk wat water van de waterval we hebben twee uurtjes door het park gelopen en mooie foto’s gemaakt soms was ook de regenboog te zien door de nevel die er omhoog waaide. Daarna zijn we terug naar het hotel gelopen en een relax middag gehouden aan het zwembad om 18.45 u werden we opgehaald om te gaan eten bij BOMA een diner met entertainment we kregen een soort sarong er werd gezongen getrommeld en tussen door kon je lekker eten soep, biefstuk, lam, rosbief, kip, worstjes en een soort spek veel groenten, salade etc en veel soorten toetjes ook kregen we een trommel om mee te trommelen was leuk om te doen. Toen we weg gingen nog paar souvenirtjes gekocht.