nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van linda klomp - WaarBenJij.nu nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van linda klomp - WaarBenJij.nu

nairobi

Blijf op de hoogte en volg linda

22 September 2019 | Kenia, Nairobi

22-9-2019 vandaag na het ontbijt naar nairobi  een heel klein vliegveld in masai mara er staat een winkeltje en een toilet huisje voor de rest is er niets met 30 min vertraging mogen we aan boord van een vliegtuig met uiterlijk 40 pers. Na 45 min landen we in nairobi en wij ons druk maken om ons overgewicht er werd niets gewogen haha, we hadden wat zware spullen in de jas gedaan en deze om de arm gehouden was dus niet nodig onze gids David stond al te wachten hij reed ons naar berg Kenia daar werden we verwelkomd door een soort butler met hoge hoed en mochten we gelijk naar de lunche nou dat was gigantische abnormaal wat daar allemaal stond je kon van alles laten bakken /wokken. We hadden vrij vanmiddag prachtig zwembad maar helaas de weergoden waren ons niet goed gezind. Toch zeiden wij tegen de serveersters dat we gingen zwemmen en zij dachten dat we een grapje maakte maar toen wij later in badjas op slofjes/slippertjes onder de paraplu naar het zwembad liepen moesten ze toch wel lachen maar het water was verwarmd dus precies goed. Na een paar baantjes getrokken te hebben zijn we gaan douchen en het park rond gewandeld ook gingen wij naar de dieren opvang waar gewonde dieren en andere dieren met problemen worden opgevangen en verzorgt indien mogelijk worden zij weer terug gezet in de natuur. Er waren ook twee cheeta’s die door de masai volk waren gevangen die gaan binnenkort weer de vrije natuur in hij deed maar knap lelijk naar john toen hij filmpje maakte door het hek. Voor het eten hebben we lekker cocktail gedronken en ja het was happy hour dus twee voor de prijs van een jammie Jambo!!