Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu

Dagje Las Vegas

Door: linda klomp

Blijf op de hoogte en volg linda

11 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Geen wekker gezet, na ontbijt met de blauwe bus tour kwamen langs Gold&Silver Pawn shop waar je spullen kunt verkopen, van de serie Pawn stars daarna naar de outlet, op zoek naar nike gympen voor sanne paar gevonden voor mooie prijs. Weer op de blauwe bus naar hotel wat gegeten,gedronken en met rode lijnbus Naar Luxor hotel, Excalibar allemaal grote hotels en casino's de meeste hotels hebben boven de 3000 kamers echt groot. Terug gelopen naar New york hotel, de Rollercoaster gedaan.
We wilden in downtown eten en naar Fremont street.
Toen we naar de bus liepen weer regen er valt normaal 5 cm per jaar nu heeft het in de dagen dat wij er waren voor 4 jaar geregend zei de gids van de bus. Maar we zaten weer droog en toen we aan kwamen konden we de laatste rit naar downtown maken, uit gestapt bij The Golden Nugget daar ligt een goudklomp binnen te grote van een hand en ook op een hand lijkt,
We hebben hem niet gezien hoor.
Fremont street gezellige oude gedeelte van Las Vegas. Veel schaars geklede dames die dansen op een podium, bar of casino ingang.
Er was ook nog een herdenking ter ere van eine /eleven optreden van politie brandweer met muziekcorps, indrukwekkend.
Leuke winkeltjes buffet gegeten bij Fremont casino en naar optreden geluisterd van Las cowboy max max riddle.
Was wel leuk en nog gedanst, magarita's gedronken en veel leuke, gekke mensen gezien om op de foto te gaan veel gelachen.
Tot slot de Glitter Gulch show van Fremont street gezien met 12,5 miljoen ledlichtjes erg mooi. Alweer bedtijd met de bus terug nog langs The mirage. Om de vulaan te zien maar we waren te laat.
Dus op naar bed. Was lange dag lekker slapen.