Las vegas helicopter vlucht Grand canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu Las vegas helicopter vlucht Grand canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu

Las vegas helicopter vlucht Grand canyon

Door: linda klomp

Blijf op de hoogte en volg linda

10 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen om 4.15u opgestaan klein ontbijten genomen is 24 uur open dus melk, banaantje, muffin smaakte prima om 5.05u werden we op gehaald richting vliegveld nog 6 mensen op gehaald inchecken voor de vlucht we werden ook nog gewogen voor gewicht verdeling in de helicopter.
We kregen instructie video en even later werden we opgehaald door de pilot.
De zwaardere acchterin en de lichtste voorin je raad wel waar wij zaten.
En even later gingen we de lucht in langs de Hooverdam en over de colorado river heel indrukwekkend daarna landen in de Grand Canyon.Ontdekken
Dan zie je pas hoe groot het is, we landen op het land van de indianen omdat hun toestemming geven is het landen op mogelijk aan de staats kant is landen verboden. We kregen nog een Champagne ontbijt en konden nog wat foto's schieten daarna opstijgen iets verder weer landen, tanken en terug vliegen. SPECTACULAIR vond ik het, zeker de moeite waard.
Terug naar het hotel, hop on en hop off bus genomen rode route en blauwe route starten voor ons hotel dus prima tussendoor even plassen en drinken.
Waren daarna toch wel moe was ook al weer warm geworden dus tukkie gedaan van 2 tot 4.
Wakker van de wekker even bakkie en daarna wat gelopen the sirenes of treasure bij het treasure island hotel show gezien van vrouwelijke piraten tegen de mannelijke piraten met veel show en kanonnen.
Daarna naar the mirage was nog te vroeg voor de vulkaan uitbarsting wel wat van de watervallen en de tuin gezien. In
De fonteinen van het Bellagio hotel schitterende show op muziek, gelopen tot monte carlo hotel daarna aan de andere zijde van de strip bij hardrock café een èchte burger gegeten. Terug gelopen langs Hawaian market, planet hollywood, parijs, bally's de flamingo een van de oudste casino's in los Angelos. Daarna nog langs Harrah's, the Venetian waar echt de bundels rond varen. Het Palazzo, de Wynn, Encore, Riviera, en toen waren we weer bij Circus circus. Wel ver gelopen moeie voeten maar ook wel weer goed voor de spijsvertering. Morgen gaan we weer verder:-)