sodwana bay 1 - Reisverslag uit Mbazwana, Zuid-Afrika van linda klomp - WaarBenJij.nu sodwana bay 1 - Reisverslag uit Mbazwana, Zuid-Afrika van linda klomp - WaarBenJij.nu

sodwana bay 1

Blijf op de hoogte en volg linda

03 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Mbazwana

Donderdag 3 okt van de doltin coast naar sodwana bay

Via het hluhluwe park en ja hoor hier hebben we de neushoorns gespot wij hebben er zeker 16 gezien in totaal maar er zijn er vast nog veel meer en het eland antilope deze keer mochten we zel met de auto door het park rijden was best cool ook zagen we hier andere antilope impala, giraffe en olifanten en buffels vogels etc. In sodwana bay aan gekomen nog ff naar de zee gekeken maar was flink ruig hopelijk morgen wat rustiger want dan gaan we duiken. Nu wat gedronken in de bar en gegeten ik boboti rolls en salade voor ons twee en als hoofd gerecht Hake met tartare saus en calamaris met patatjessmaakte prima john had zin in spare ribs maar hier waren ze minder lekker dan gisteren. Optijd in bed want we worden om 7 uur opgehaald om te gaan duiken, best spannend.