van Purmamarca naar Salta/ Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Purmamarca naar Salta/ Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Purmamarca naar Salta/ Iguazu

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

10 November 2017 | Argentinië, Puerto Iguazú

vanmorgen om half acht opgestaan en na het ontbijt en uitchecken naar Salta gereden het regende dus hadden geen zin meer in een uitstapje vlak bij vliegveld wat gewinkeld en uitgebreid koffie gedronken.
Op de luchthaven auto afgeleverd en ingecheckt en wat moet je dan ?.......wachten drie kwartier vertraging dus vlogen we om 16.46 uur i.p.v. 16.00 uur. Na de vlucht werden we netjes opgewacht en naar ons hotel gebracht een huisje in de jungle onderweg zagen we al een toekan in de boom zitten en volop dieren geluiden buiten.
op de veranda een hangmat en het had vandaag hier geregend dus alles was beetje klam.
In het restaurant gegeten een soort proeverij voor twee personen van voorgerechtjes,vis,vlees en toetje john met biertje en ik verse
Jus de O' range. daarna nog even over de Lodge gelopen en op tijd ons bedje op gezocht morgen vroeg opstaan 6.35 u worden om 7.40 opgehaald voor de watervallen van Iguazu.