van Ushuaia naar El Calafate - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Ushuaia naar El Calafate - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Ushuaia naar El Calafate

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

27 Oktober 2017 | Argentinië, El Calafate

Vanmorgen te vroeg wakker( 6.00 uur) helaas door onze buren muren van hotel van Karton.
Niet meer geslapen om 7.15 uur maar uit bed gegaan gedouched en ontbeten daarna lekker lang koffie geleut en wat gelezen.
We werden om 10.30 uur op gehaald voor onze vlucht 12.20 naar El calafate.
reis ging goed uur en tien min vliegen in Calafate werden we netjes opgehaald en naar hotel gebracht mooi hotel en kamer.
daarna centrum door gelopen en koffie met gebak genuttigd en paar boodschapjes gehaald, drinken en pinda's.
Terug in het hotel wat gedronken en lunchbox voor morgen besteld want dan gaan we naar perito Moreno een gletsjer heb er veel zin in hoop dat het droog blijft vandaag ook wat spatjes regen gehad en ze geven voor morgen ook regen op.
Het is nu hier 18.09 uur over anderhalf uur gaan we eten deze keer gaan we voor vlees wat het is geworden horen jullie nog !!