krugerpark 2 - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van linda klomp - WaarBenJij.nu krugerpark 2 - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van linda klomp - WaarBenJij.nu

krugerpark 2

Blijf op de hoogte en volg linda

10 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Skukuza

Donderdag 10 okt vandaag 11 graden minder warm dan gisteren 33 graden nu 21 gr. Om 5.00 u koffie met beschuitje en op pad met Greg en wat denk je veel wind en regen dus kregen een warme poncho aan gelukkig want die hadden we echt nodig en de dieren lieten zich ook niet echt zien een paar waterbokken, buffels, wilde beest en enkele giraf en olifant. En leeuwinnen die de resten van een waterbok aan het weg kauwen waren. Werd wel even droog onderweg warme chocolade gedronken en om 9 uur waren we terug voor het ontbijt. Na het ontbijt terug gedoken in bed lekker even warm worden en tukkie gedaan daarna gedouched en wat notities gemaakt en nu net terug van de lunche we hebben niet alle gerechten genomen want we zaten nog vol van het ontbijt.

Vanmiddag om vier uur weer een safari ben alleen bang dat er weinig dieren te zien zijn ze hebben namelijk allemaal een hekel aan harde wind. Ben benieuwd. Kregen een andere gids want Greg was ziek geen wonder want die zat in zijn korte broek en blouse met korte mouwen in de wind en de regen want ja, het is natuurlijk niet stoer om een jas of een poncho aan te trekken. De andere gids deed zijn best om ons wat mooie dieren te laten zien en dat lukte een groep wilde honden vader moeder en heel veel pups maar door de harde wind waren ze meeste dieren gaan schuilen dus verder moeilijk te spotten. Het eten was weer voortreffelijk en nog gezellig na getafeld met een echtpaar uit Graz Oostenrijk. Aan de Amarula en weer om 22.00 uur naar bed. We werden naar het huisje gebracht omdat als het donker is het niet altijd veilig het jachtluipaard was al 4 avonden rond de huisjes gespot.