van Cachi naar Cafayate - Reisverslag uit Cachí, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Cachi naar Cafayate - Reisverslag uit Cachí, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Cachi naar Cafayate

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

05 November 2017 | Argentinië, Cachí

ontbijt in het Merced alto hotel koffer weer in de auto en richting Cafayate onverharde weg van 157 km waar we zo’n beetje 5 uur over zouden doen we reden langs Quebrad de las Flechas en kleine dorpjes die soms uit vijf huizen en natuurlijk een kerkje bestond ook verschillende weefplaatsen aan het eind van de rit ook wat wijn bodega’s.
Bij het hotel aan gekomen hebben we het stadje even rond gelopen en zijn bij het wijnmuseum geweest en de Torrontes wijn geproeft hier uit Cafayate een flesje gekocht en terug gewandeld nu even bij komen van de wandeling en zo meteen lekker eten morgen gaan we een Bodega bezoeken.
Het eten van vnavond was een bife de chorizo en ik had lomo de frontera beide een biefstuk alleen van een andere plaats van de koe bij mij lagen er twee spiegeleieren op en papa had patas espanjoles dunne gebakken aard. schijfjes. en nog lekker sla met tomaat en bietjes. John kwam op het idee om een toetje te nemen waarvn hij niet wist wat het zou zijn Dulce de coyote dit bleek dus mierzoete abrikozen moes te zijn, bakkie jam zullen we maar zeggen haha. Ik mocht niet achter blijven dus Fantastico wisten ook niet wat het was bleek een kaaspannekoekje te zijn met pruimen, zoet geconfijt fruit ook al super zoet dus had ik me nu maar bij mijn plannetje om een ijsje te halen gehouden geen wonder dat er veel argentijnen hier met anderhalve tand rond lopen. John een liter bier en ik met halve liter zoete wijn dus met slapen geen probleem snurkkkk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 19624

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2023 - 22 September 2023

Ecuador en Galapagos eilanden

14 September 2019 - 12 Oktober 2019

Rondreis Afrika

20 Oktober 2017 - 17 November 2017

Patagonie

15 Oktober 2015 - 13 November 2015

rondreis australie

27 Augustus 2013 - 15 September 2013

Rondreis Amerika

Landen bezocht: