van puerto madryn naar ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu van puerto madryn naar ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van puerto madryn naar ushuaia

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

26 Oktober 2017 | Argentinië, Ushuaia

Vandaag om 7 uur opgestaan helaas vlucht vertraagd van 11.15u naar 14.40 uur dus gelukkig waren we nog in het hotel en konden we wat langer daar blijven na het ontbijt en uitchecken de bagage nog ff in het hotel gelaten en een strandwandeling gemaakt nu op het vliegveld in trelew gaan zo boarden.
we werden netjes opgehaald en kregen kaart van de stad en tickets voor morgen onze boottrip. Bij ons hotel kregen we nog wat info over waar je lekker eten kon en koffie drinken etc.
na wat in het stadje te hebben rondgelopen zijn we het Ushuaia gevangenis een militairen museum in gegaan, na twee uur daar te zijn ging het museum sluiten mar het ticket was de volgende dag ook nog geldig.
Daarna zijn we gaan eten bij kuar een schotel met zeebaars, zalm, inktvis en koningskrab, calamari, garnalen en mosselen met een lekker flesje wijn.
Terug gelopen naar het hotel het was best koud dus optijd omder de wol.