Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

Port Douglas

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

05 November 2015 | Australië, Port Douglas

Port Douglas
We hebben een gezellig appartementje aan de hoofdstraat van Port Douglas.
Vanmorgen om half acht opgestaan en naar de winkel gelopen broodjes gehaald en nog wat andere
boodschappen.
Lekker op het balkon gegeten en een kopje thee gedronken.
Daarna tas gepakt voor het strand en broodjes en drinken mee.
Tien minuutjes lopen sta je op het strand een waarschuwings bord kijk uit voor krokodillen en kwallen.
Toen we op het strand liepen zagen we een gedeelte afgeschermd met een grote drijvende opblaasbare balk met een net er aan die met de zee kunnen mee bewegen zodat er geen kwallen in komen en krokodillen.
Eigenlijk creeren ze een groot zwembad in de zee van ruim 100 bij 100 meter en echt druk is het niet dus plek zat.
Het water was 26 gr de boven temperatuur 28 gr. dus ja echt afkoelen doe je niet.
Stoelen en parasol gehuurd en van 10 tot 3 op het strand geweest werd om een uur wel bewolkt maar de temperatuur was prima
Daarna zijn we naar ons huisje terug kopje thee gedronken en even blokje gelopen en even
bier en wijn gehaald en gegrilde kip.
Mais, rijst en sla erbij en yogurt met blauwe bessen na was lekker gaan nu nog blokje om en een bakkie doen.
Potje kaarten en een glaasje erbij niet te laat gaan slapen morgen een spannende dag duiken bij
The Great Barrier Reef met de boot om 8.00 u worden we opgehaald dus om 7.15 u opstaan.
Tot morgen dan horen jullie de avonturen verder toedeledokie.