Melbourne naar Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu Melbourne naar Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

Melbourne naar Apollo Bay

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

23 Oktober 2015 | Australië, Apollo Bay

Vanmorgen Melbourne verlaten om 8.15 u beetje file van de ochtend spits maar met vier banen de stad uit gaat dat nog wel. Eerst richting Geelong daar een bakkie koffie gedronken met een half stokbroodje met kip en advokado en onze weg voortgezet richting the Great Ocean Road. Volgende stop was in Lorne daar koffie met een gebakje papa een appelflap met appel en gele room ik een lemon pie merengue lekker hoor de calorietjes vliegen ons om de oren pffffttt. Vervolgens naar de Erskine Falls daar naar beneden gelopen een flink aantal trappen naar de waterval maar ja als je naar beneden gaat moet je ook weer omhoog puf puf. Vervolgens naar Kennett
River hier naar boven gereden en verschillende koala's gezien en vogels was erg mooi en heel stil in de bossen.
Door gereden naar Apollo Bay naar het hotel even een olijven boterham op met glaasje jus'd orange. Toen naar Marriners lookuot gereden een uitkijkpunt over de kust en baai van Apollo Bay.
Op de terugweg een paar boodschapjes gehaald in de supermarkt en hik wijn natuurlijk haha fles 5 en 6.
Een stukje gelopen door het centrum en lekker gegeten ik zalm met salade frites en samen inktvisringen en John ook een Crabburger, Was erg goed.
Daarna koffie gezet op de kamer en foto's bekeken had er nu zo'n 300 dus valt mee haha na een week.
liefs en tot morgen xxx