van Tilba Tilba naar Lakes Entrance - Reisverslag uit Tilba Tilba, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu van Tilba Tilba naar Lakes Entrance - Reisverslag uit Tilba Tilba, Australië van linda klomp - WaarBenJij.nu

van Tilba Tilba naar Lakes Entrance

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

21 Oktober 2015 | Australië, Tilba Tilba

Vanmorgen om 7.30 u opgestaan en na een douche een kom thee gezet.
glaasje jus'd orange en twee eitjes werden gebakken met bacon, champions en tomaat met toast. Vers fruit was ook al in kleine stukjes gesneden.
Een heerlijke Yoghurt met wat sinaasappelsiroop en wij waren weer bommetje vol. Wij namen afscheid van Sharon onze gastvrouw en gingen weer op pad maar helaas het regende al.
Stuk gereden tot Eden daar heb je The Killer Whale Museum van "Old Tom"
Het museum bezocht en daarna een kom koffie gedronken in de plaatselijke bar. Onze reis ging verder we wilde eigenlijk naar de kust maar het regende zo hard dat het mistig was aan de kust en weinig te zien.
Bij het plaatsje Orbost hebben een boterham gegeten, en hadden het idee om naar de grotten te gaan in Nowa Nowa maar de regen kwam met bakken uit de hemel volgens een man die we tegen kwamen verwachten ze 50 mm vandaag dus dat is balen. Doorgereden naar ons hotel Confort inn en daar een bakkie thee gezet en aan het weer te zien denk ik dat we niet veel verder komen dan een restaurant met de auto dus hopen dat het morgen weer droog is nu een potje kaarten groetjes