Dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu Dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van linda klomp - WaarBenJij.nu

Dagje San Francisco

Door: linda klomp

Blijf op de hoogte en volg linda

06 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Om 7 uur op staan want om 8.15 gaan we aan boord van de boot naar Alcatraz. Mooi op tijd bij de boot koffie en een donut en om 8.45 all on board. Bij Alcatraz, kreeg je een nederlandse tourguide audio headset.
Was wel indrukwekkend en dan te bedenken dat Al Capone, the Birdman,
Hele gevaarlijke criminele boeven daar ook hebben gezeten.
Daarna terug naar hotel met oude tram via Lombard street CROOKEDEST street de stijlste straat van San Francisco. Toen broodje gegeten en even pauze in hotel. Daarna een nieuwe aftershave voor john gekocht de tram genomen naar cable car museum van daaruit naar Fisherman's Wharf/waterfront Ben &Jerry ijsje gegeten, langs alle pieren gelopen ook pier 39 daar liggen veel zeeleeuwen echt hartstikke leuk om te zien terug gelopen en hapje gegeten ik vis met rijst en een ananas sausje heerlijk vers en lekker john krabhamburgertjes met sla porties waren hier niet zo groot dus nog een portie friet achteraan we beginnen al aan de porties te wennen denk ik.
Daarna met de oude tram weer naar het hotel bakkie koffie bij starbucks en eindverslag bijwerkingen morgen vertrekken we weer uit San Francisco <3
Naar Modesto

• 06 September 2013 - 11:28

ANnet:

Kijk maar uit dat ze jullie er niet houden