niagara falls naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van linda klomp - WaarBenJij.nu niagara falls naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van linda klomp - WaarBenJij.nu

niagara falls naar Toronto

Door: linda klomp

Blijf op de hoogte en volg linda

01 September 2013 | Canada, Toronto

Vanmorgen koffie bij starbucks en een muffin en richting toronto bij de vvv een kaart gekregen, boekje etc. Auto geparkeerd aan rand van de stad en metro kaart gekocht we mochten samen de alledag reizen voor $ 10.25.
Bus,metro,tram,trein dus dat is een koopje.
Naar de CN tower daar zijn we helemaal naar boven gegaan 553 meter.
Daarna langs het steam train museum gelopen en de haven.
Ijsje gegeten van frozen yoghurt met mango en frambozen, de tram gepakt naar young street hele moderne winkel straat doorheen gelopen op gunda plein met sanne gebeld en daarna terug met de metro naar de auto.
Terug gereden via niagara falls aan the lake.
Hier zijn veel wijn brouwerijen, groente boeren en een groot park waar veel
Barbequed wordt heel veel mooie huizen.
S' avonds eten in de skylon tower 160 meter hoog met uitzicht op de verlichte watervallen. Was gezellig nog amerikanen ontmoet zaten naast ons te eten ene paar was 25 jaar getrouwd andere paar 23 jaar en wij 29 jaar na het eten terug gelopen naar hotel.