Syracuse naar niagara falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van linda klomp - WaarBenJij.nu Syracuse naar niagara falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van linda klomp - WaarBenJij.nu

Syracuse naar niagara falls

Door: linda klomp

Blijf op de hoogte en volg linda

31 Augustus 2013 | Canada, Niagara Falls

Vanmorgen om 7 uur aan het hotel ontbijt daarna met de auto naar niagara falls. Om 10.15 u op plaats van bestemming. In het hotel konden we nog niet in dus geparkeerd en op stap gegaan. Naar the maid of the mist tickets gekocht en we stonden voor op de boot benedendek. Óók kregen we een blauwe regencape die we zeker nodig hadden. Wat geweldig dat water 15 miljoen liter water per minuut kletterd 54 meter naar beneden over een breedte van 760 meter. Daarna naar de andere kant gelopen en tickets gekocht voor achter de watervallen is ook wel bijzonder maar minder spectaculair dan op de maid of the mist. Daarna met nog een ijsje gegeten en wat gedronken.
Terug naar het hotel konden we met een soort panorama lift en daarna nog wel lopen hoor. Lekker koffie gedronken en in bad gegaan.
Na wat luieren rond gelopen en gegeten bij chinees buffet helemaal verkeerd natuurlijk all you can eat. ..... Maar was wel lekker. Koffie na en een wandeling langs de verlichte watervallen, terug gelopen en om 10.30 u naar het bed want morgen willen we naar Toronto. ;-)